onsdag 1. oktober 2008

Kino-kveld.


Hva er vel bedre enn å gå på kino når høsten er inne for fullt.Det er kaldt og hvor bare bladene på trærne gir farge,til det ellers gråe været.Å bare sette seg ned i stolen,lene seg tilbake og proppe i seg godteri til man er kvalm.Det finnes ikke bedre,og det er etter min mening et must å dra på kino på høsten,hvor det ellers er lite å gjøre.Det er lenge siden jeg har vært på kino,så nå er det endelig min tur og jeg gleder meg.Det var ikke så mange filmer som fristet,men for å bare komme seg ut litt,så blir det en komedie ved navn Get Smart.Håper den er bra,så jeg ikke kaster bort 80kr+godteri.


Liker du å gå på kino og hvor ofte gjør du det?

Hva er din favorittfilm?


6 kommentarer:

HILDE J sa...

Hei på deg!
Tuuusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Satte jeg kjempe pris på :-D

Jeg elsker å gå på kino, gikk på kino annehver helg før i tiden, men nå blir det mindre og mindre. Ikke vært på kino nå på gud vet hvor lenge. Men skal nå på lørdag faktisk, for endelig å få rompa i gir til å se Mamma Mia.

Min favoritt film? Ouch, er så ufattelig mange. Men kan vel si noen.

1. The Phantom Of The Opera
2. The Interview With an Vampire
3. Ringenes Herre 1,2 & 3
5. Rock Star
6. Stolthet og Fordom

++++ Plenty more! *S*

Renate sa...

Hei :)
Hehe,bare hyggelig:D

Sånn er det med meg også,gikk masse på kino før,men ikke så ofte nå lenger.Jeg har heller ikke sett Mamma Mia ennå,men har veldig lyst til å se den.

Jeg har faktisk bare sett Stolthet og fordom av dem filmene du nevner, og den er veldig bra,så da er sikkert de andre du nevner også bra ;)

Helene sa...

Kino er digg når det regner ute :D

Andrea sa...

Aww, kino er kos, men er ikke så ofte der :)
Favorittfilmen min er helt klart Juno :D

Anonym sa...

Jeg elsker å gå på kino! :) Benytter hver sjanse jeg får.

Renate sa...

helene: Ja,det er det ;D

andrea: Ja,jeg er heller ikke der så ofte.Juno er bra :-D

nette: Jeg elsker å gå på kino jeg også,kunne ønske jeg var der litt oftere bare,men det blir aldri noe til ;)