lørdag 18. oktober 2008

A strange dream

I dag er det lørdag. Det var så deilig å bare sove til jeg våknet. Jeg drømte veldig mye i natt, masse rart. Jeg husker lite av det, men den ene tingen var veldig klart. For den som bor i Larvik, så vet dere helt sikkert at hvor farris er? Jeg drømte at det var lagt opp togskinner i skogen rundt i farris, som ble til en berg og dalbane. Man skulle ligge oppi en vogn, uten noe sikring eller noe og så skulle man trykke på knapper, etter hvem bane du ville kjøre. Jeg husker at jeg tok denne "karusellen" sammen med kusina mi, Marita. Det var en rar drøm, uten tvil. Jeg husker jeg holdt meg for øynene veldig mye, noe som er ikke er så rart siden jeg egentlig hater karuseller. Drømmer er rart, jeg har lest om det i forskjellige blader og der har det stått at man faktisk drømmer hver natt, man husker dem bare ikke. Jeg er en av dem som aldri husket drømmene mine før,for å huske drømmene dine skal man bestemme seg for det før man sovner, jeg prøvde dette og det funket faktisk, utrolig nok. Man kan drømme utrolig mye rart, og klarer man å tyde disse, kan det bety veldig mye for deg og din hverdag osv. Er du usikker på hva dine drømmer betyr og hvordan man tyder drømmer? Trykk her.

En ting du må huske på før du sovner; legg papir og penn ved siden av deg, slik at du med en gang våkner kan skrive ned hva du har drømt, siden man fort etter man har våknet har glemt hva man har drømt. Gjør dette hver dag, husk å ta med alle detaljer, det er veldig viktig, etter en periode kan du se på hva du har skrevet, kanskje du ser en sammenheng?


Det var vanskelig å finne et bilde som passet, men jeg synes dette bildet var litt søtt.

Husker du dine drømmer?

Hva er den rareste drømmen du har drømt?

Har du noen gang vært sanndrømt?

4 kommentarer:

KRISTINE TRAVELS sa...

Merkelig drøm^^ Bor i Larvik jeg og, ser det for meg, heh ;)
Av og til drømmer jeg også helt sånne merkelige ting, det er morsomt da.

Renate sa...

Hehe, det er bra ;)
Ja, merkelige drømmer er morsomt!

Camilla Didriksen sa...

Jeg husker av og til hva jeg drømmer :) Sånn som i natt, hadde en utrolig rar drøm. Jeg husker den, men jeg klarer ikke å forklare den, hahaha.

Renate sa...

Haha, sånn er det med meg mange ganger også! :)