fredag 24. oktober 2008

God helg

Jeg kunne ikke hatt en bedre start på helgen. Da vi var ferdige med samfunnsfag prøven kunne vi gå hjem! Jeg slapp 45 minutter før tida, det var deilig. Jeg tror det gikk bra, jeg svarte på alt, selv om jeg var litt usikker på et par.
Dessuten fikk jeg tilbake mat og helse prøven min i dag og fikk 5. Det er jeg veldig fornøyd med.


Nå fortjener jeg å starte helgen med god samvittighet. Jeg kan nesten ikke tro at det er helg. Det er så ufattelig deilig. Alle må kose seg masse i helgen, det skal nemlig jeg, selv om jeg også skal rydde og vaske.


Kameraet og dataen min lever ofte sitt eget liv, i dag ville de ikke legge inn bilder, så ingen bilder igjen, jeg er veldig lei meg og det er kjempe kjedelig! Men jeg får legge inn et annet bilde jeg har på PC'en da.

Haha, kusina mi kommer ikke tilå bli så glad når hu ser dette bildet. Jeg tok det og det var meningen at ansiktet skulle være med, men så gjorde det ikke det likevel, men jeg synes det ble litt kult. Legg igjen en kommentar og si det samme vær så snill, så blir hu ikke så sur, hehe.

6 kommentarer:

sandramarie sa...

Morsomt bilde ;p tror ikke hun blir sååå sur for det! Fin blogg.

Renate sa...

Hehe;p Jo, hu er perfektsjonist når det kommer til bilder, du skulle bare vist! haha, men det går nok greit. Takk:)

Kristina N sa...

Haha, kult bilde. Håper PC`en og kameraet ditt blir venner igjen snart da ;P

Renate sa...

Hehe. Det håper jeg også;p

Ingelin sa...

ho har ingenting å bli sur for. va jo eit stilig bilde ;) god helg =)

Renate sa...

Nei, jeg vet det;) hehe. Takk, i like måte:)