onsdag 15. oktober 2008

Eksem er ikke noe deilig!

Jeg skulle sittet å gjort lekser nå, men med min "store" vilje, så valgte jeg noe morsommere, faktisk langt morsommere, blogging!
Jeg vil ha helg nå! Men jeg må holde ut to dager til, hører dere ikke fra meg på en stund, så har jeg nok ikke overlevd.

Vi har matteprøve i morgen og spansk prøve dagen etter det, altså fredag. Er det mulig? Vi har prøver hele tiden og masse lekser på toppen. Dessuten bruker jeg lengre tid på lekser enn andre, jeg vet ikke hvorfor, men jeg har blitt fortalt at jeg gjør alt veldig nøye. Men sånn er jeg bare, klarer ikke å forandre på det.

Ikke nok med hverdagsstress, men jeg har i tillegg fått eksem under armen, sikkert ikke så mange av dere som bryr dere, men det gjør kjempe vondt! Bare jeg løfter på armen svir det kjempe mye. Kusina mi har akkurat det samme og hu har hatt det i noen måneder(?) og enda har hun ikke fått det bort! Hvis det skal holde på like lenge på meg også, så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør, det svir jo hele tiden!


Dagens tips: Dypp tannbørsten med tannkrem i natron og puss tennene forsiktig, uten vann. Dette kan gjøres et par ganger i måneden. Du får en skånsom slipeeffekt og tennene blir superblanke og hvite.

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Oh, takk for tips :D

veronika sa...

søt blogg :D

Renate sa...

Camilla: Bare hyggelig :D

Veronika: Takk :D