torsdag 2. oktober 2008

Jeg er et hode full av tanker!


Jeg tusen tanker inne i hodet mitt nå.Det har jeg egentlig hele tiden,Det pleier også å være store forskjeller mellom disse tankene.Det er rart med tanker,det er mange forskjellige tanker i hodet til mange forskjellige mennesker der ute.Jeg lurer på hva damen bak kassen i butikken tenker og hva mannen foran meg i busskøen tenker.

En av tingene jeg tenker på akkurat nå er noe som skjedde i går,jeg har ikke lyst å tenke på det,men jeg klarer ikke å la være.Alt jeg vil si er at tre personer fungerer aldri sammen!

Jeg er lei meg for det som skjedde og i mange tilfeller angrer jeg på ting jeg har gjort, etterpå, og ting som virker ganske urimelige da,virker rimelige etterpå.Men da er det allerede for sent. Jeg føler at noen ganger gjør ting og hendelser meg blind av en eller anne grunn og det er veldig dumt,siden det er vanskelig å ordne opp i ting etterpå. Denne gangen er jeg usikker på om ting vil ordne seg,jeg er alltid usikker på slikt,selv om det ordner seg.Jeg tviler denne gangen derimot,men jeg håper.
Jeg har så lyst til å skrive ned alt som har skjedd og om alle følelsene mine,bare få det ut! Men jeg vet at det ikke er så lurt å betro seg her,uansett hvor mye jeg vil.Det er ikke riktig for noen.

Men jeg får finne på noe morsomt slikt at jeg får andre ting å tenke på.Tenkte jeg skulle rydde rommet mitt og etter det skal jeg belønne meg selv med brus og se på episoder av Gossip Girl på surfthechannel.com.


Har du mange tanker og tenker på noen ganger på hva andre tenker?

Har du opplevd hendelser hvor tre personer ikke fungerer sammen?

Er det noe som gjør/har gjort deg blind?

4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg tenker veldig mye faktisk. Tenkte mer før, men ja.

Og ja, har opplevd at tre personer ikke fungerer sammen. Altså, det går bare ikke, sånn er det. Det blir alltid diskutering eller noe krangling når man er tre, sånn føler jeg det i alle fall

Renate sa...

Jeg har opplevd mange ganger med at tre personer ikke går sammen,det blir alltid to mot en.Selv om alle vet at det ikke går fortsetter vi å gjøre den samme feilen igjen og igjen,når vi ikke fungerer sammen i det hele tatt!

AK sa...

Har absolutt opplevd at tre personer ikke fungere sammen. Mitt beste tips er å finne ut om det er verdt det, snakke ut om det, og ikke prøve å gjøre det til noe det ikke er. Noen ganger vokser mang fra hverandre, noen ganger blir det bedre etter noe slikt:)

Renate sa...

Det var et veldig bra tips,men det er vanskelig når de ser selv at vi tre ikke fungerer.

Det er sant det at man kan vokse fra hverandre,men jeg tviler på at det kommer til å blir bedre siden det har skjedd gang på gang ;(