søndag 26. oktober 2008

En sunn kropp, er en bra kropp

Av en eller annen merkelig grunn, så ville ikke innlegget poste seg i går. Altså det innlegget som ligger under dette innlegget. Jeg brukte lang tid før jeg fikk postet det. Men da jeg gikk inn på bloggen i dag, hadde innlegget postet seg av selv. Derfor ble det to like innlegg. Jeg vet ikke hvordan det skjedde, men jeg slettet det ene.


I morgen er nok en gang mandag, jeg kunne ønske det var helg oftere, men sånn er det jo ikke. Jeg har masse lekser, og en musikkprøve på tirsdag. På toppen skal jeg også trene på Spenst, så det blir dessverre ikke mye blogging i morgen. Jeg har dessverre ikke tid. Men jeg skal prøve å få postet et innlegg i iallfall.

Fram til jul skal jeg trene mer og spise sunnere. Jeg får masse tilbake hvis jeg skjerper meg litt. Godteri er bare lov på lørdag. Dessuten får man mer energi , strammere kropp og man føler seg bedre Det er verdt det, absolutt. Mange burde passe mer på kroppen sin, inkludert meg. Så ønsk meg lykke til, jeg tror jeg trenger det.















19 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Bra at du skriver om dette, da blir jeg motivert til å bli litt flinkere. Men idag er dagen derpå jeg har lov til å spise søppelmat :p

Renate sa...

Det er bra du synes det:) Hehe, enig i det;p

Anonym sa...

Enig med deg i at alle burde ta vare på kroppen sin, lykke til :D

Renate sa...

Tusen takk:D

Jorunn sa...

Flau trenger du ikke være søta! Kan gå i surr for alle!

Sunn ja... hehe... Jeg og har tenkt tanken... Jeg spiser bare godteri og drikker brus i helgene... Ukedagene må jeg være flink.. Hehe...

Anonym sa...

Lykke til! Trening er jo bare så herlig! :D

Renate sa...

Jorunn: Hehe, det kan jo det:)
Hehe, jeg må være flink i ukedagene jeg også.

karienne m: Takk, ja det er det! :D

Kristine sa...

jeg har også begynt å trene mer, å spise mindre usunt :-) lykke til :D

Livetsdrømmer sa...

Man føler seg utrolig mye fresherer hvis man trener og spiser sunt ja.. Så her er det også full skjerpings fremover ;) Dette klarer vi!

Emelie sa...

Flink du er som har denne innstillingen:D Jeg klarer ikke å være sund jeg..hehe.

Emelie sa...

sunn*

Tuppene sa...

Henger meg på den sunn kropp greien der! Nå har den intense treningen frem til jul begynt!!:)

Renate sa...

Kristine: Så flink du er da. Takk:D

Vibeke: Ja, man gjør det, absolutt. Hehe, ja det gjør vi! ;)

Emelie: Hehe, jeg vet ikke hvor lenge det varer, men jeg skal virkelig prøve så godt jeg kan. :D

frktetlie: Det er bra! Hos meg også! ;)

sarah victoria sa...

Jeg skal også spise sunt fram til jul! (Hvis jeg klarer å beherske meg). lykke til da :-D

Renate sa...

Hehe, bra du prøver iallfall, jeg har egentlig det samme problemet. Tusen takk:D

Maria Helene Nilsen sa...

Ja, tviler på at det er noen som liker å være kvalm :p

Renate sa...

Ja, det tviler jeg også på;p

Karoline sa...

Nå ble jeg ordentlig motivert!<3

Renate sa...

Det var bra da!<3