onsdag 1. oktober 2008

Ryddemani? iallfall i kveld.



Selv om jeg ikke fikk vasket i dag,så synes jeg har vært flink jeg,for ryddet fikk jeg gjort iallfall.Dessuten fant jeg et system for alle øredobbene mine og på loftet fant jeg et fint speil,noe som var veldig bra,for jeg trenger et stort et,siden jeg bare har et som er cirka like stort som håndflaten min.Bilde av det får vente til i morgen,for cameraet mitt er tomt for strøm.
Jeg har tenkt å male det da,men er usikker på hvem farge,så hvis noen har en ide,kom gjerne med den :)


Denne kvelden fikk jeg plutselig veldig lyst til å rydde,derfor jeg fikk det unnagjort.Imorgen har jeg planlagt enda mer rydding,men min lyst til å rydde snur ganske fort,så jeg får håpe den holder til i morgen.


Laget middag til meg og kusina mi har jeg også gjort.Spaghetti og kjøttsaus(det du ser bilde av ovenfor) og det smakte godt! Jeg er derimot ikke så god til å beregne,så da pappa så mengden på pastaen,utbrøt han: Her er det jo pasta til et helt fotballag!
Det var kanskje litt å ta i,men det var riktignok mer enn nok pasta til to personer!


Jeg synes jeg har utnyttet dagen og gjort meg fortjent til film og kakao.Det blir Bare Bea,igjen,blir aldri lei!



4 kommentarer:

Karoline sa...

Så søt du er som laget middag.. Så sykt godt ut! <3

Renate sa...

hehe :)
Det var godt også <3

Renate sa...

Jeg liker navnet ditt;)

Renate sa...

Jo,i like måte:)