fredag 24. oktober 2008

Smarte Renate

Jeg skulle lage middag istad, og jeg klarte å utløse brannalarmen da jeg skulle lage sausen. Jeg skulle ta smør i kjelen og fant ut at plata sto på fullt, men det fant jeg ut for seint. Det kom masse røyk opp av kjelen, akkurat som om det var en kjempe stor brann, bare i den lille kjelen. Det som er problemet er at jeg bor i firemannsblokk og når brannalarmen går i en av leilighetene, utløser brannalarmen i alle leilighetene seg. Det ble mye oppstyr og alle kom ut. Bra jobba, klomsete Renate!

I dag er det premiere på High School Musical, er det noen som skal se den på kino? Jeg skal ikke, venter nok til den kommer på DVD, lommeboka mi vil nemlig ikke at jeg skal dra på kino. Hadde kjempe lyst til å se Fritt Vilt på kino også, men lommeboken protesterte som vanlig.




12 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Haha, det minte meg om den gangen jeg klarte å utløse brannalarmen hos en venninne! Dumme meg klarte å glemme å slå av platen på komfyren! Haha

Renate sa...

Haha, da er jeg heldigvis ikke den eneste! det er bra å vite, haha.

veronika sa...

hehe, bra det er flere enn meg :D

Renate sa...

Haha, ja:D

Anonym sa...

Det hørtes ikke så dumt ut =) Kom nettopp hjem fra kveldens oppdrag, og er sliten... hehe

Renate sa...

Hehe:) Jeg skjønner at du er sliten da! hehe.

Anonym sa...

hahaa, må ta ut batteiet av min hele tiden..piper hele tia! Røykvarsleren er min måte å vite at middagen er ferdig :D

God helg!

Helene sa...

Jeg så High School Musical 3 på premieren igår! Det var kjempebra og trist siden det er den siste zac efron og folka er med i!

Malina sa...

Hehe, :) bra det gikk så bra som det gjorde da!

Renate sa...

Hehe, ja, det var bra! ;)

Marthe Sofie sa...

Synes HSM3 ser litt gøy ut, men jeg har ikke penger så blir vel nedlasting fra min side.

Hanne sa...

De High school musical-filmene er så koselige:) Tipper jeg venter til den kommer på DVD jeg også! Mordsom episode med brannalarmen, litt kjedelig at den utløses hos alle da;)