torsdag 16. oktober 2008

Forverret eksem!!

Det ble ingen lekser på meg i går, men ingen krise jeg tar det forhåpentligvis igjen i dag.
For dere som lurer på hvordan det går med eksemen min(ikke at jeg tror det er så veldig mange som vil vite,men jeg syns synd på meg selv,haha.),så kan jeg si at den har blitt alt annet enn bedre, den har blitt ti ganger verre.For den har nemlig spredd seg, veldig!

Så siden jeg synes så synd på meg selv, koser jeg meg med italiensk is, sjokolade, den beste isen noensinne! Det er til og med sjokoladebiter oppå. En kaloribombe,men utrolig godt.

Jeg har lyst til å shoppe og jeg har hele to hundre kroner til rådighet! haha, men jeg kan få noe for det, problemet er bare hva?

Vel, jeg får tenke litt på det.


Dagens tips: Gjør som vakre Marilyn Monroe gjorde da hun tok seg sminkefrie dager, smør ansiktet inn med olivenolje.

2 kommentarer:

Tuppene sa...

Huff da.. ikke noe godt med eksem! Håper du blir bedre snart, og har noe du kan smøre på!

Renate sa...

Nei,det er ikke det. Tusen takk. Jeg har ikke noe å smøre på, men må nok kjøpe noe, ellers blir det nok enda verre!