mandag 20. oktober 2008

Helgen min er snart over

Det snart tid for min kveldslige inntak av brennkoppmedisin. Som betyr at jeg snart må legge meg, som betyr at min fridag snart er over og i morgen er det skole igjen. Med unntak hvis jeg i morgen våkner opp med høy feber og masse brennkopper over hele kroppen, vel, det er lov å drømme?

Imorgen har vi nynorsk test, det er veldig dårlig gjort synes jeg. Læreren vår har jo nesten ikke vist oss noe, hun er rett og slett dårlig til å lære bort! Det jeg derimot har lagt merke til er at hun er pen og har en bra stil, med unntak til mange av de andre lærerene.

Mens jeg egentlig fortsatt har vondt i hodet, er varm og føler meg slapp, så får jeg trøste meg med sex og singelliv og de gode kjeksene med belgisk sjokolade som pappa tok med hjem til meg når han kom fra et møte. Pappa er snill<3

Dagens tips(som kom litt sent på grunn av hukommelsen min sviktet):
For å bekjempe splittede hårtupper skyll håret i sju prosent eddik. Håret blir glatt og blankt, og slitt hår får ny glød.

Haha, meg da jeg var liten! Jeg må si jeg er litt flau over ørene mine. De er heldigvis ikke fullt så ille nå.

15 kommentarer:

Christine N sa...

Så snill pappa du har:) Du var skikkelig søt da du var liten da=)

Camilla Didriksen sa...

Så søtt bilde :)

Kristine sa...

så utrolig snill pappa du har, jeg vil også ha belgisk sjokolade :-)
så søt du vaar da :-)

Karoline sa...

søteste bildet jeg har sett!!<3
snill pappa du har da!

Renate sa...

Christine N: Haha, takk:)

Camilla: Takk:)

Renate sa...

Kristine: De var gode, hehe:D Takk:-)

Karoline: Haha, takk:D <3
vet det(a)

hanna sa...

haha så søt du var! fancy "hårkurtips", men jeg er litt skeptisk siden jeg hater eddik-lukt:p

Åshild sa...

Så skjønt bilde det var av deg :)

Anonym sa...

Så søt du var! :)

Emelie sa...

Så søt du var som liten^^ <3

Renate sa...

Hanna: takk! Men du må jo vaske håret med vanlig sjampoo etter på;p hehe.

Åshild: Tusen takk:)

Idunn: Takk:)

Renate sa...

Emelie: Takk<3

Anonym sa...

Så søt du var :D

Anonym sa...

syns det er morro å være på kirkegårder om kvelden jeg: ) er det bare meg eller? :P

Renate sa...

jannekake.com: Haha, takk:D

Karoline-smilefjes .d: Jeg synes ikke det, det er skummelt! hehe. Jeg har alltid hatet kirkegårder om kvelden og natta, særlig etter en sånn skrekkfilm jeg så. Den het The Gravedancers tror jeg. Det var noen som danset på andres graver også ble de forfulgt helt til de døde og masse greier. Etter den filmen, liker jeg best å unngå kirkegårder,hehe.