mandag 6. oktober 2008

En OK mandag og respektløse utlendinger!


Mandagen min startet egentlig helt greit,selv om jeg bare fikk meg et par timer søvn.Sånn går det når man snur døgnet opp ned.Men den ble straks bedre da jeg kom på skolen og jeg møtte alle vennene mine igjen,det var koselig.Dagen min ble ikke verre da jeg fikk igjen saktekst min i norsk, teksten vår fra engelsk skriveøkt, og boka vår i mat og helse.Jeg fikk 5 på tekstene min og 5+ i boka,det var bare meg og venninna mi som fikk 5+,alle de andre fikk 5. Jeg er veldig fornøyd med det.



Er det forresten noen som bor i Larvik og oppdaget at det var skikkelig kaldt til morgenen i dag? Det oppdaget iallfall jeg, jeg hadde på meg strikkejakka mi og den tjukke jakka mi,og jeg frøys fortsatt! Dessuten var det rim på grasset!



En ting jeg lurer på: noen utlendinger eier overhodet ikke skam! Nå mener jeg langt ifra alle,for mange er veldig ålreite.Men noen,særlig gutter tror de kan gjøre hva de vil,de tror de eier hele gata! Da jeg gikk hjem fra skolen i dag, var det en rød bil med to utlendinger som stoppet ved siden av meg,smilte og spurte om det gikk bra med meg! Det var ikke så hyggelig akkurat og en situasjon jeg heller ville unngått. Det irriterer meg at de tror de kan si alt mulig hva de vil!



Nå skal jeg være nerd å gjøre masse lekser 8) Det må bli gjort.Etterpå skal jeg kjøpe ny foundation,min er helt tom. Blogges senere.














14 kommentarer:

Andrea sa...

Det er så irriterende, nesten skremmende når folk er så ekle! Er ikke bare utlendinger som er sånn, utrolig mange andre også! æsj. :O

Renate sa...

Jeg vet det,mange ganger er det veldig skremmende! Vet det ikke bare er utlendinger,men det er dem jeg har opplevd mest episoder fra. Ekkelt ;S

Tuppene sa...

Opplevd det samme en kveld her i forrige uke. Satt i samme t-bane vogn som noen gutter, helt alene seint på kvelden. Det er skikkelig ekkelt..

Renate sa...

Det hadde ikke jeg turt,jeg skjønne at det er ekkelt.

Johanne sa...

Hvem som helst kunne jo stoppet å spurt om det, ikke bare utlendinger. Er værre når småe gutter kommer å sier at de skal ta deg hardt bak... makan til lite oppførsel enkelte har, er enig med deg i det :p

Renate sa...

Ja,jeg vet det selvfølgelig,men denne gangen var det utlendinger.Ja,jeg er enig i at det er mye verre,noen er verre enn andre,jeg er glad at det jeg opplevde ikke var verre enn det det var,men nå har det selvfølgelig vært flere episoder da ;p

Anonym sa...

Du startet på skolen i dag, og jeg har fri. Jaja, verden er ikke rettferdig.. Neida :)

Utrolig pent bilde, og de støvlettene som du ønsker deg var kjempe pene! Hvor kan de buyes da?

Renate sa...

Nei,den er ikke rettferdig overhodet! hehe :)

Takk og takk,vet ikke hvor jeg kan kjøpe de,det er det som er problemet,fant bildet og fant ut at det var akkurat slike jeg ville ha,jeg har sett et par på Din Sko tror jeg det heter,men de kostet 700,så det blir litt for dyrt for meg.

Anonym sa...

Lykke til med skolen og leksene da :)

Jeg skal kooose meg :D

Renate sa...

Hehe,takk:)

Du er heeeldig! ;D Jeg kunne ønske sååå at det var meg ;/

Anonym sa...

TAKK !

Renate sa...

Bare hyggelig :)

Anonym sa...

fint bilde

Renate sa...

Takk