mandag 6. oktober 2008

TV-kveld.


Okei,jeg var ikke så nerd i dag som jeg hadde planlagt,jeg orket ikke å gjøre lekser.Lat? Nei,jeg bare hater å gjøre lekser,særlig når jeg har mye bedre ting å gjøre.Jeg eier ikke viljestyrke noen ganger,når det kommer til enkelte ting.Men i morgen,da skal jeg ta på meg brillene mine(som jeg egentlig aldri bruker) og virkelig få ting gjort.Det blir bare verre når ting hoper seg opp.

Mandag er min favoritt TV dag.Da står både Top Model,Ylvis møter veggen og Sex og singelliv.Det gikk dårlig for mange i Top Model,der hele tre stykker gikk ut i dag! Hun ene som gikk ut,forsvant jo like fort som hun kom.
Apropos Top Model.Jeg leste Vendela's "beauty bible" i går natt,da jeg ikke fikk sove.Jeg fikk den i Elle for en stund siden,det er sikkert mange som har den.Jeg synes den var veldig bra og den hadde mange bra tips og råd.Jeg lærte masse nytt.Vendela er jo også veldig pen og holder seg godt.


Har du lest boken,hvis du har,hva synes du om den?

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg har ikke lest den men kunne tenke meg det :)

Renate sa...

Du burde ;)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne lese den :)