søndag 19. oktober 2008

Gina Tricot og dagens tips

Visste du at Gina Tricot har fått nettbutikk? Trykk her for å sjekke den ut, det er verdt det! Det var så mye fint der som jeg vil ha, når jeg får penger skal jeg ta meg en tur til Sandefjord. Der har de Gina Tricot og mer utvalg i butikkene enn de har her i Larvik. Jeg gleder meg!

Dagens tips:
I går fant jeg et fint innpakkingspapir, jeg klipte ut en liten del av det og rammet det inn. Du kan egentlig bruke alt mye hvis du er kreativ og dersom du har en kul tapet kan du spikre opp rammer rett opp på veggen, slik at tapeten synes igjennom.




17 kommentarer:

Annette sa...

Så fint og kreativt det med innpakningspapiret :-D<3

Anonym sa...

Heeelt enig med deg :)

Ha ei super uke !

Anonym sa...

Heeelt enig med deg :)

Ha ei super uke !

Malina sa...

Tusen takk for det ;D
Synes det var på tide at den nettbutikken ble åpnet ;p

Anonym sa...

tusen takk for tipset om skoene =) veldig krativt med innpakningspapiret!

Camilla:) sa...

Jeg vet=/
Kult at de har fått nettbutikk da, da er det liksom mye mer oversiktlig! Smarte saker:) hehe.. Så kult det bildet der ble:) Ganske fint i grunnen!^^

Livetsdrømmer sa...

Jaaaa, det er herlig :) Men de har myyye mer utvalg i butikkene ja, så slipper man jo fraktkostnader også ;)

Gøril - Har fotokonkurranse sa...

Aah, jeg likte "dagens tips"'ene dine. Kreativitet, yay!

Gresskar er skumle <:

Renate sa...

Anette: Det var bra du likte det, hehe! :D

Sandra: Hehe, jo, takk :D

Renate sa...

Malina: Bare hyggelig ;) Ja, det var helt klart på tide at nettbutikken åpnet!

Camilla: Bare hyggelig! :-)

Renate sa...

Camilla:): Ja, det er jeg helt enig i! :) Tusen takk! hehe;D

Vibeke: Ja, det er mye mer utvalg i butikkene. Butikken er jo bare 15-20 minutter unna meg med bil, men synes det er veldig bra at det har åpnet en nettbutikk for dem som ikke har butikken fullt så nærme! ;-)

Renate sa...

Gøril: Takk, det var bra at du likte dem :) hehe.
Ja, gresskar er skumle! ;o

Anonym sa...

nettbutikk? ånei!! farlig :P

Anonym sa...

ja, i kan se den om igjen og om igjen, hehe ;p
åå, herlig header! digge Lauren Conrad, ho e en av forbildan mine :)

Renate sa...

Lillian: Hehe, ja, det er det! ;p

Marte: Det kan jeg også:) Takk! Lauren Conrad er en av mine forbilder også;)

Anonym sa...

Ikke så dumt :P Kjøpte sengesett selv og hang det opp på veggen min..

Renate sa...

Det hørtes heller ikke så dumt ut;p hehe.