mandag 27. oktober 2008

Kreativ?

Dette lagde jeg i går! Det var en veldig koselig søndag faktisk, der jeg til en forandring ikke hadde den ekle søndags-skole dagen etterpå følelsen.


Sommerfuglene som henger i toppen og den snurre perle tråden som henger lengre ned der.

Litt uklart bilde. Bilde laget jeg på barneskolen, jeg har limt på de figurene også bruker jeg det til å henge opp øredobber på, og et par av solbrillene mine. Det er verken alle øredobbene mine eller solbrillene mine, bare noen.

Jeg sover dørskilt, kan være greit å ha, slik at ingen vekker meg i helga, da vil jeg sove!

14 kommentarer:

Anonym sa...

All respekt til deg vist du klarer å holde deg unna julebrus til desember, hehe! Jeg klarer ikke det er altfor godt :(

Overland sa...

haha, kanskje i ska lage sånn "jeg sover" skilt i og x)

Kristine sa...

så kreativ du eer ;-* søndager er herlige synes jeg også :-)

KRISTINE TRAVELS sa...

Så flink du er :) søtt rom.

Anonym sa...

Det skiltet var morsomt x)

Malina sa...

Så flink du er :D likte spesielt godt den nederste ;p

Renate sa...

Marlene: Jo takk, hehe:) Men det er ikke lett.

Overland: Hehe, ja det er veldig kjekt å ha;p

Kristine: Takk<3 Ja, de er det;*

Kristine: Takk, og takk ;-)

Hanne: Hehe, ja ;p

Malina: Takk:D Hehe, takk;p

Malina sa...

Takk :) du får ha lykke til du også, på prøven!

Kristi Ellen sa...

Skulle hatt sånn skilt på døra mi jeg også. Mamma kommer alltid inn veldig tidlig i helgene å båker på rommet for å legge fra seg klær. hehe. Hu trur jeg er er oppe hu da.

Anonym sa...

så søtt da :) jeg har forferdelig dårlig kreativitet noen ganger! :O

Anonym sa...

så søtt da :) jeg har forferdelig dårlig kreativitet noen ganger! :O

Line og baby❤ sa...

genialt med dørskilt :D

Renate sa...

Malina: Takk for det:-)

Kristi Ellen: Det er akkurat derfor har jeg det skiltet der! hehe ;p

Karoline: Takk:-) hehe, noen ganger er det det samme meg meg;p

Line: Jeg vet ;D

TINE sa...

Så kreativ og flink du har vært:)
Takk for søt kommentar på bloggen min.
Du hadde en fin og oversiktlig blogg! Likte den godt:-)