fredag 10. oktober 2008

Helg og øs pøs.

Jeg har vært uten nett et par dager,som er grunnen til at jeg ikke har fått blogget,men nå er jeg tilbake.

Jeg ser ut som et takras akkurat nå,kanskje ikke rart,siden jeg tross alt gikk hjem i øs pøs regnevær! Dessuten er jeg trøtt, jeg kjeder meg og jeg har lyst på godteri,men da er det jo bra at jeg har en den varme,deilige senga mi,datan min,TV'en min og en stor godteri pose som jeg fikk av farmor og farfar i går.Jeg får alltid noe når de drar til Sverige.
Det er en deilig følelse at det endelig er helg igjen,enda bedre er det at tre prøver på skolen i dag er overstått og jeg følte det gikk veldig bra.Heldigvis.
Jeg tror dette kommer til å bli en super helg,bortsett fra at jeg må på konf. leir i morra fra 18-23(?),men min helg skal ikke bli ødelagt av den grunn.Jeg har tenkt til å dra en tur til porsgrunn i dag sammen med kusina mi Marita,vi skal besøke søstra hennes(altså,også min kusine) som bor der borte og det blir nok koselig.

Hva er dine helge planer?

Dagens tips: Arranger jentekveld! Samle de beste vennene dine,god mat,masse godteri og en film eller fler. Dette er den beste oppskriften på en perfekt jentekveld.Kanskje dere kan kjøpe ansiktsmasker,koster bare 14.50 på H&M og er perfekt til slike kvelder.

Mine favoritter:
Middag: Taco eller pizza.Velger du pizza,er et godt tips å la alle lage en liten pizza hver.Kjøp inn masse ingredienser.Morsomt og alle får pizzaen slik de vil ha den.
Godteri og snacks: Små godt og potetgull med dipp.
Film: Her er det masse å velge i.Alt fra kjærlighet,komedie og skrekk er
klassikere når du skal ha jentekveld.Dersom jeg skulle hatt jentekveld ville jeg nok valgt enten sex og singelliv filmen eller Mamma Mia,nå har jeg ikke sett noen av filmene,men jeg har veldig lyst å se de og har et inntrykk av at disse filmene er perfekte for jentekvelder.

Husk: Be gjestene ta med egen dyne/sovepose,madrass og pute,dersom du ikke har nok for alle.

Dårlig bilde,men håper det går bra.

16 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Mine helgeplaner er å kose meg med kjæresten og med venner :)

Renate sa...

Koselig da :)

Christine R sa...

Jeg har ingen helgeplaner, for det første er jeg fattig OG jeg er slapp. Hrmf..

Renate sa...

Det er kjedelig å være slapp og iallfall å ikke ha penger! ;/

Karoline sa...

Mine planer for helgen er bare å slappe av!!

Renate sa...

Det er deilig det også da :)

*--Christine--* sa...

Jeg har vært på jobb i dag, og nå skal jeg kose meg med kjæresten og god mat:D

Renate sa...

Det fins ikke bedre ;D

idaelisabeth sa...

ååh. Ingenting er som jentekvelder:) <3 bra tips!

Renate sa...

Nei,det er ikke det ;) <3

Anonym sa...

Så koselig innlegg!=)

Renate sa...

Takk:)

Anonym sa...

Nå fikk jeg lyst på både smågodt og satc, men har ingen av delene :(

Renate sa...

;(

Marianne sa...

...*sukk* du fikk meg til å få lyst på så mye....

Renate sa...

hehe ;/