søndag 19. oktober 2008

God Kveld Norge og Britney Spears!

Jeg er fast tilhenger av God Kveld Norge hver lørdag, og i dag var intet unntak. For dere som så på det, oppdaget dere sikkert Britney, og denne gangen var det ingen skandale. De siste 2-3 åra har vært veldig vanskelig for henne, hun har opplevd og vært igjennom mye vondt. Nå har hun begynt et nytt liv og er tilbake for fullt, som en mye sterkere person. Jeg er kjempe glad på hennes vegne. Hun fortjener det, for kjendislivet er ikke lett, ikke for noen. Jeg husker at jeg elsket Britney Spears da jeg var mindre, hun var mitt største idol og forbilde, jeg ville være henne. Nå som jeg har blitt større har jeg innsett at hun ikke hadde det like eventyrlig og fantastisk som jeg trodde. Før tenkte jeg herregud, hvorfor oppfører hun seg slik? hun bør skjerpe seg! Men jeg var liten og dum, når man er i denne alderen ser man ikke eller forstår hvordan virkeligheten egentlig er. Nå er jeg eldre og smartere og jeg vet helt klart at et liv i rampelyset er knalltøft! Jeg tror ikke jeg hadde klart det. Tenk deg selv bare. Du har ikke noe privatliv, du blir etterfulgt av paparazzi overalt du går, usant sladder om deg pryder magasiner verden over, sterk kritikk møter deg hver dag og går man ut døra uten å se faboules hele tiden, ja, jeg trenger vel ikke å forklare.

Lenger ut i høsten skal det komme en lang dokumentar om Britney, den vises på mtv. Jeg skal helt klart se den. "What was i thinking?," sier Britney om alle skandalene.



Stå på Britney!

Ingen kommentarer: