søndag 5. oktober 2008

Bursdag i Oslo og tragisk reality med Paris Hilton

Først vil jeg takke for de utrolig koselige kommentarene jeg fikk på et par innlegg under,det betyr veldig mye for meg.

Jeg har vært i bursdag til onkelen min i hele dag,derfor jeg ikke har blogget tidligere.De bor et stykke unna Larvik,i Oslo.Jeg hadde tenkt å ta mange bilder som jeg skulle vise dere,men det kunne jeg jo bare glemme.Kameraet mitt slår seg av når jeg trykker på knappen og skal ta bilde,det har gjort det før også,men ikke flere dager i strekk.Jeg må ønske meg et nytt kamera til jul,jeg er avhengig av kameraet mitt,for en blogg uten bilder,er etter min mening,forferdelig kjedelig.

Men her kommer iallfall bilde av kjolen jeg hadde på meg i bursdagen i dag:



Hvem er han som er på plakaten i bakgrunnen tro?


Ps.det er meningen at kjolen skal være litt stor og posete.



Jeg har nettopp sett første episode av Paris Hilton som skal finne seg en ny bestevenn.Tragisk reality,men det er vel ikke sjokkerende siden det er Paris.For de som har lagt litt merke til at Paris kan være diva,så ser du det iallfall i serien.Men det er god underholdning og alle fortjener en bff,til og meg Paris Hilton.For dem som vil se første episode trykk her.


Her er noen av kanditatene sammen med Paris Hilton.

Ingen kommentarer: