onsdag 29. oktober 2008

Det snør, det snør, tiddelibom..



Jeg beklager for at jeg ikke fikk blogget i går, men jeg hadde rett og slett ikke tid. Det var nok best at jeg øvde til naturfagprøven. Musikkprøva gikk nemlig helt forferdelig, det en forferdelig følelese å ha når du vet at du vil få en dårligere karakter enn det du pleier. Jeg begynte å øve alt for seint på kvelden og da øvde jeg til og med ikke godt, jeg så på sex og singelliv samtidig.
Denne gangen konsentrerte jeg meg om øvingen til naturfag prøven hele dagen, det er jeg kjempe glad for nå, selv om jeg brukte hele tre timer på bare å skrive notater å øve til. Men prøven gikk veldig bra, følte jeg da. Det var bare et spørsmål som jeg var usikker på. Jeg vet jeg gjorde feil på det, men det stod uansett ikke i boka, så jeg kunne ikke øve på det.

I dag fikk jeg meg en kjempe overraskelse da jeg våknet halv sju til morgenen. Pappa sa det var snø ute. Så trøtt som jeg var trodde jeg at jeg drømte. Men da pappa repeterte det et par ganger til, kikket jeg ut vinduet, og jammen var det ikke et hvitt teppe over lille Larvik. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Det er ikke engang november og piggdekk er ennå ikke påbudt. Jeg hadde gledet meg til snø, fordi jeg synes det er så koselig. Selv om vær meldingen på God Morgen Norge sa at snøen ville forsvinne igjen, hindret det ikke meg i å ta på lue, skjerf og votter, tvert i mot. Jeg gikk ut og tråkket i den kramme snøen med stor glede!


Nå skal jeg jobbe med et norsk prosjekt om Henrik Wergeland, vi skal ha framføring til fredag, og jeg har så vidt begynt. I morgen er det torsdag, dagen før fredag, som også betyr halloween, skal du gjøre noe spesielt da?




6 kommentarer:

Tuppene sa...

Jeg skal være på skolen til kl. 8, og så skal jeg på "superstyrke"- en ny gruppetime jeg ikke har prøvd før:S Skummelt ja:)

Anonym sa...

jeg å ble veldig glad for at det snødde i dag!

Malina sa...

Har nok ingen planer for halloween :) så gøy at det er snø der du bor!

Kristi Ellen sa...

Det ble veldig julestemning i dag ja! Kaldt men koselig med snø :) Takk for kommentaren, lillesøss er min bestevenn!

Camilla Didriksen sa...

Den overskriften har jeg sett ca. 979676 ganger i dag :D Hahaha

Renate sa...

frktetlie: Det er alltid skummelt med nye ting, håper det år bra da:)

Camilla: Jeg også!

Malina: Det er bra! Ja, det er koselig:)

Kristi Ellen: Ja, det er det. Det er koselig med snø, selv om det er kaldt, ja:) Det så jeg på videon, og det skjønner jeg veldig godt, så ut som dere hadde et bra søskekforhold!:)

Camilla: Hehehe, jeg tviler ikke, men jeg fant den ut selv, helt sant :D