torsdag 2. oktober 2008

En slitsom torsdag.

Jeg skulle blogge i går om filmen,men jeg dro ikke hjem,jeg dro med kusina mi til venninna hennes og der våknet jeg i dag klokka ti på ti. Jeg hadde vondt i ryggen etter bare ligget på en tynn madrass på gulvet. Dessuten la jeg meg ved en eller annen grunn med klærna på,nå tror dere sikkert jeg hadde drukket,men nei,jeg hadde ikke det altså. .Jeg hadde bare sovet tre timer, jeg fikk ikke sove mer der og jeg tenkte at de andre ville ikke ville våkne før fem-seks timer! Jeg var trøtt,sulten og ville hjem til den deilige senga mi med dobbel madrass.Sminka mi hadde jeg også sovnet med,noe både jeg og huden min hater!

Så til tross for at jeg egentlig ikke hadde lyst til å gå hjem,fordi det er et stykke,så gjorde jeg det. Men på ferden min hjem var det flere hindre enn at jeg holdt på å sovne mens jeg gikk.Jeg måtte ta flere omveier på grunn av graving og løshunder! Jeg hater løshunder,for jeg er usikker på om de er snille eller veldig slemme.For å ikke møte på den,måtte jeg løpe rundt et helt kvartal!


Problemene var ikke over da jeg trodde det var det.Da jeg hadde kommet opp foran døra og var lykkelig for at jeg endelig kunne sove,snudde det seg fort,jeg hadde glemt nøkkelen! Da var den eneste sjansen min å ringe pappa.Han kunne komme hjem,men ikke før om en time!


Da var det jo ikke noe annet å gjøre enn å sette seg ned å vente.Jeg frøys og var sulten ettersom jeg ikke hadde spist siden dagen før.Og akkurat da jeg holdt på å sovne kom pappa.Du kan tro det var deilig å legge seg i den varme senga mi!


Jeg var så sliten at jeg klarte å sove i hele seks timer,snakk om et godt sovehjerte!




Ikke rart at denne senga frista?

Ingen kommentarer: