mandag 20. oktober 2008

Fridag og polyvore.com

Jeg ble hjemme fra skolen i dag, jeg er fortsatt syk og det er ikke deilig å sitte på skolen med feber og vondt i magen og hodet. Det er deilig at jeg har mandagen fri, ingen lekser, det er masse på tv og dårlig vær. Det høres ut som om det er orkan ute, så jeg gjorde det nok lurt i å holde meg inne.

Jeg har kost meg på polyvore i hele dag, det er kjempe morsomt! Her er noen av det jeg har laget:

Untitled by renate-94
Skjorta kan man også ha åpen, der kommer den hvite t-skjorten og peace smykket inn.


Untitled by renate-94
For kosekvelder! Donuts er veldig usunt og man bør spise det sjelden, men jeg måtte bare ha dem med, for de så veldig gode ut, hehe.


Untitled by renate-94


Untitled by renate-94
Det er meningen at vesten skal være åpen, slik at hjertet synes.

20 kommentarer:

Silje sa...

Hehe, ja! takker :)

Er det greit om jeg linker deg? ^^

Livetsdrømmer sa...

Kjempe inspirerende antrekk! Tror faktisk at jeg må lagre de på pcen her.. :) Har aldri prøvd meg på polyvore, men det virker artig!

Renate sa...

Silje: Selvfølgelig er det greit at du linker meg! ;D

Vibeke: Takk takk! :D Du burde prøve, det er veldig morsomt!

hanna sa...

bra satt sammen polyvore-bilde ;) fikk lyst på starbucks-kaffe da jeg så det øverste bildet! :p

Ingvild sa...

i like polyvore! fine antrekk!

Emelie sa...

Så mye fint!=) Ønsker deg også god bedring<3
Er ikke gøy å ha vondt i magen..:( Uff!

Unknown sa...

Elska det nederste bildet :) Du får ha god bedring :)

Renate sa...

Hanna: Takk:) hehe!;p

Ingvild Elise: Takk, takk!

Anonym sa...

chanelveska og skoene på nr 3 og 4. ah :D

Renate sa...

Emelie: Takk og takk :) <3 Nei, det er ikke det;(

Cathrine...: Hehe, takk:)

Renate sa...

Ingunn: Hehe ;D

Malina sa...

Veldig fine bilder du har satt sammen :) polyvore er gøy!

Renate sa...

Takk:)
Det er det!

Kristi Ellen sa...

Peace og frynser er best ass! har noen øredobber og kjede med peace fra glitter! ønsker meg lilla frynseveske og brune frynsesko. :)

Renate sa...

Ja, det er det! Jeg har også et par øredobber med peace fra glitter! Det ønsker jeg meg også, bare jeg hadde hatt pengene, hehe:)

Silje sa...

Flott! Ja, så klart er det greit :)

Hehe, ja. Enig ;p Gleder meg til fjerde sesong! Blir nok mye drama ;)

Renate sa...

Så bra ;)

Hehe, ja, jeg også! Masse drama, det er jeg sikker på!;D

veronika sa...

elsker chanel vesken :D

Anonym sa...

fine klær! :O

Renate sa...

Veronika: Det gjør jeg også! :D hehe

Karoline-smilefjes :d: Takk:)