tirsdag 14. oktober 2008

So little time, so much to do!


Jeg er lei meg for at jeg ikke har fått blogget de siste dagene, men det er masse som skjer for tiden.

Skolen tar masse av tiden min og jeg hater det! I går satt jeg to timer med nynorsk oppgaver,ja,nynorsk! Det verste uinteressante man må lære noensinne,det er vanskelig og vi har jo egentlig ikke noe nytte av det.

lokka var kvart over ti da jeg begynte å lese på morgendagens mat og helse prøve,noe som gikk veldig dårlig i og med at jeg var dødstrøtt.Men jeg tvingte meg selv til å holde ut gjennom all lesingen og øvingen selv om jeg ærlig må innrømme at jeg vurderte å slå av lyset å heller sove et par-tre ganger. Prøven gikk bedre enn jeg forventet, håper jeg da,man vet jo aldri får man får igjen prøva og ser resultatet. Det var bare ett spørsmål som jeg ikke svarte på, men det sto heller ikke boka. Læreren sa at vi gjennomgikk det sammen på tavla, men hvem husker det når det er to uker siden?

I åtte uker framover skal i ha egentrening på skolen. For dere som ikke vet hva dette er så er så er dette altså i gymmen. Vi bestemmer selv hva/hvor vi skal trene. Vi må sette opp et treningsprogram, men bilder og hvordan man utfører øvelsene samt hva mitt mål for denne perioden er og hvordan/hvorfor jeg skal nå dette målet. Det virker kanskje som en stor jobb, men ikke for meg, for jeg er så heldig at jeg har mitt eget treningsprogram på spenst med på bilder og det hele, så jeg er egentlig ganske heldig på dette punktet. Jeg ser fram til egentrening, fordi jeg hater skolegymmen og jeg elsker spenst.

Men nå venter leksene på meg, irriterende og slitsomt, men det må gjøres!

Vi blogges senere.

2 kommentarer:

Marianne sa...

lekser er plagsomt, ende mer - Prøve i utrykkshistorie... Jeg vet ikke hvor mange sider, og prøven er i morgen. Har jeg startet å lese? Tenkte meg det... Og ja, Nei til nynorsk. Nynorsk er ikke kult , eller over hode brukelilg.

Renate sa...

Lekser er veldig plagsomt ja! Stakkars deg som har prøve i morgen, jeg har matteprøve i morgen ;s jeg gruer meg veldig! Nynorsk er det verste på skolen noen sinne!