torsdag 23. oktober 2008

Prøvelesing i samfunnsfag!

Takk for de søte kommentarene jeg fikk i forrige innlegg. Det var kjempe koselig å få noen oppmuntrende ord nå som jeg er i en skikkelig skolelei periode.

Nå ser jeg fram til helga i morgen. Ikke det at jeg skal noe spesielt, jeg skal slappe av tenkte jeg. Det er deilig, for jeg trenger det virkelig etter en slitsom skoleuke. Denne uken har faktisk gått fort, utrolig nok.

Idag blir det masse lesing til samfunnsfag prøve i morgen, og i dag skal jeg ikke begynne klokka halv ti, slik som slik som sist. Jeg må skjerpe meg når det gjelder prøver, jeg begynner alltid å lese siste dagen før prøve og alltid sent på kvelden.


Jeg glemte dagens tips i går, så her kommer to!

- For å livne opp trøtt og sliten hud uten å dra på spa, prøv dette: Knus et egg i en bolle og ta bort plommen, bruk eggehviten som en ansiktsmaske. Proteinet hjelper huden med fuktighet. La eggehviten ligge på huden i fem minutter, og vask av.

- Ser huden din irritert eller sliten ut, trekk litt grønn te i en kopp, kjøl ned posen og klapp den over ansiktet ditt. Antioksidantene i grønn te vil roe ned irritasjonen.








7 kommentarer:

Kristi Ellen sa...

Hei! Jeg har prøvd det med egg en gang, både bare med eggehviten og bare eggeplomma. Funka fett! Lykke til med prøve da.

- Kristi

Renate sa...

Hei. Det var bra at det funka da! Takk, takk:)

Anonym sa...

beste som er etter en hard uke er en slappe av helg:) så du får nyte helgen som snart er:)

Renate sa...

Ja, det er det;) Takk, i like måte;D

Camilla Didriksen sa...

Bra tips :D

AK sa...

Det er så klart greit. Det er bare koselig:D Takk!

Renate sa...

Det var bra:D Bare hyggelig det, du har så søt og bra blogg!