lørdag 25. oktober 2008

Konkurransen som jeg har SÅ lyst til å vinne!

Da jeg kikket etter nye blogger å lese i dag, som jeg gjør hver dag. Så kom jeg innom sida til denne søte jenta. Jeg kikket nedover siden og der oppdaget jeg en helt fantastisk flott konkurranse, vet du hvorfor? Fordi den hadde den mest fantastiske premien. Sex and the city.the movie, pluss noen små ting ved siden av. Altså en slags goodiebag. Jeg henger meg på konkurransen. Og dessuten fortjener jeg å vinne fordi jeg har utrolig nok ikke sett den filmen før, og jeg har kjempe lyst, fordi satc er en av yndlingsserien min. Jeg håper virkelig at jeg vinner, fordi jeg fortjener det! Jeg har nemlig aldri vunnet noe i hele mitt liv! Jeg ber for at jeg vinner, haha.
Vil du også være med i den herlige konkurransen? Trykk her.


Her er noen forskjellige bilder fra bloggen til søte Linni:























































































21 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

For en kjempeflott premie :D Kunne jeg også ha tenkt på å vinne.

Maria Helene Nilsen sa...

For en kjempeflott premie :D Kunne jeg også ha tenkt på å vinne.

Siri sa...

søt blogg du ahr :D

Lise Lotte sa...

Så bra du har hatt en fin dag ^^ hehe..
Lykke til i konkuransen ^^

Tuppene sa...

Jeg kjøpte filmen igjen i går- gled deg om du vinner;)

Mammabenti sa...

Deilig å bare slappe av også:)

Skulle gjærne ha vunnet den filmen:D

Mammabenti sa...

Deilig å bare slappe av også:)

Skulle gjærne ha vunnet den filmen:D

Lene Christina sa...

Den filmen er bra:D

Iselin Pettersen sa...

Ja! Den er supersøt <3

Marthe Sofie sa...

Åh, det sku jeg likt å vinne :)

Monica sa...

saøt blogg du har:)
og mange kule bilder

Renate sa...

Takk:D

Nina sa...

utrolig mange flotte bilder! og premien høres jo helt utrolig ut! takk for kommentaren på bloggen min <3
er veldig fornøyd med dem...

Renate sa...

Takk! Bare hyggelig det, det er bra<3

Katrine sa...

Takk <3 søt blogg.

Renate sa...

Takk<3

Anonym sa...

LYKKE TIL ! :)

Anonym sa...

Takk takk, eller er min søster som er fotografen her da, men jeg takker likevel :P

Og har du ikke sett Sex og singelliv filmen? Da har du gått glipp av noe! :O

Yvonne sa...

da er vi to :D men hater spencer! han bare ødelegger alt, hehe.

Jeanette sa...

Søt blogg :)

Renate sa...

Takk:)