torsdag 16. oktober 2008

Marilyn Monroe's feilfrie hud? jatakk!

Nå har jeg akkurat tatt en varm dusj og jeg prøver jeg ut Marilyn Monroe's "skjønnhetstips". Jeg bruker Vita Hjertego rapsolje, fordi det var det vi hadde i kjøleskapet, så kanskje jeg får et godt hjerte i tillegg?
Tenkte jeg skulle ta bilder men det kan jeg jo bare glemme, kameraet mitt er fortsatt i... hva skal jeg si? Ustand?

Men når det gjelder eksemen min, så tror jeg bør ta en tur til legen. Selv om jeg ikke har lyst å vente i to-tre timer på et venterom også når jeg endelig har kommet inn, ta av meg på overkroppen. Men jeg må bare, jeg tørr ikke å gå lengre med dette, nå er jeg usikker på om det er eksem til og med, eller pappa er usikker på det. Jeg er veldig hypokonder i blant og det hjelper jo ikke akkurat at pappa skremmer meg og sier at det kan være farlig og at jeg har fått helvetesild! Jeg får trøste meg med at legen min er dame.

Nå skal jeg snart vaske av rapsolja i ansiktet mitt, legge meg og øve til spansk prøve, i morgen får dere vite hvordan ingrediensen til Marilyn Monroe's fine hud ble.
Imorgen er det endelig fredag og det betyr helg, god natt kjære lesere.


Ingen kamera, ingen bilder, dessverre, men her er enda et bilde av vakre Marilyn.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Faen så pen den dama var<3

Renate sa...

Åh, ja! Jeg vet det<3