tirsdag 7. oktober 2008

To much sugar is not good.


Jeg fikk gjort en del naturfag i dag,men skulle også gjort litt matte,men det kommer en dag i morgen også.

Egentlig liker jeg tirsdager,en av favoritt dagene mine på skolen,fordi vi har mat og helse.Det er mye morsommere å lage mat,enn å sitte på en hard stol og høre på læreren snakke om uinteressante ting og skrive til du nesten får krampe i fingeren. I dag lagde vi eggerør og scones. Det hadde blitt veldig vellykket dersom vi hørte på læreren da hun advarte oss mot å ta så mye sukker som det sto i oppskriften.Men selvfølgelig er det ingen som gidder å høre på det,så det ble et par-tre spise skjeer mer sukker enn det sto i oppskrifte.Det skulle vi aldri gjort! En halv scones og jeg var like kvalm som jeg pleier å være når jeg propper i meg masse julegodteri hver eneste julemorgen. Jeg blir kvalm bare ved å se på bildet ovenfor,og det verste av alt,de ligner akkurat på de min gruppe lagde!

Men det kom en bra ting ut av det,tross alt.Jeg hadde tenkt kjøpe mat i kantina,friminuttet etter mat og helse timen,men da sparte jeg jo de pengene.

Hva har dere gjort i dag?

Dagens tips: Vi burde sove 7-8 timer hver natt,men dersom du ikke har fått skjønnhets søvnen din i det siste,kan du ta to teposer og bløte de et par minutter i vann.Deretter legger du dem over øynene og slapper av i 15-20 minutters tid, da tar du de av og skylder hele ansiktet med vann.Et tips er å kjøpe teposer med god lukt.Du burde prøve,for jeg synes det virker,etter jeg gjorde det følte jeg med mye mer opplagt i øynene!

11 kommentarer:

Johanne sa...

Idag har jeg bare gjort lekser, og snart skal jeg på jobb... Litt av en ferie det :/ :p

Renate sa...

Det er kjedelig ;/

Camilla Didriksen sa...

I dag har jeg bare vært på skolen og slappet av hos kjæresten min :)

Ireneelise sa...

Høres bra ut. Jeg burde, uten tvil, sove mer..

Anonym sa...

Savner å ha matlaging på skolen!!! :p

Karoline sa...

Idag har jeg vært publikum på Grease(:

Renate sa...

Camilla: Det var sikkert koselig å være hos kjæresten din :)

Elise: Jeg sover alt for lite jeg også.Prøv tipset,det funker veldig bra og ikke minst føles bra ut ;)

Nette: Ja,det skjønner jeg! ;p

Karoline: Det hørtes veldig gøy ut! :)

Tuppene sa...

Idag har jeg tatt en gåtur på Operaen og på Grunerløkka sammen med foreldrene mine som er på besøk denne uka! Herlig dag:)

Renate sa...

Det hørtes veldig koselig ut:) Alltid koselig å få besøk,særlig av foreldre.

Anonym sa...

Slappet av og hatt besøk av ei venninne :)

Renate sa...

Koselig da :)