søndag 26. oktober 2008

Rydding og sinnataggen!

Idag har jeg faktisk fått gjort veldig mye. Ryddet i garderobeskapet mitt. Grunnen til at jeg ikke kaller det kleskap er fordi det er større enn det. En del av rommet har liksom bygget om til et kleskap, hvor man skifte inni hvis man vil, bare for å beskrive ca hvor stort det er. Nå høres det sikkert mega svært ut, men det er ikke det heller altså. Det er ikke noe walk in closet, selv om jeg kunne ønske det. Problemet er at masse annet som ikke skal være der også havner inni der. Nå hadde det blitt litt mye inni der, så det var på tide å rydde. Jeg er ikke ferdig med å rydde der, så jeg poset før og etter bilde i morgen.
En vakker dag, skal jeg ha et slikt et!
Middag har jeg også laget idag, igjen. Kylling, ris og kyllingsaus. Kyllingen var allerede ferdig grillet i butikken og risen var jo bare å koke opp vann og hive risen oppi. Så var det sausen. Nå tenker dere sikkert: Åneii, Renate laget saus igjen, siden hun utløste brannalarmen sist, så brente hun vel ned halve kjøkkenet denne gangen, haha. Eller noe rundt det, men denne gangen gikk det velykket, og uten problemer. Heldigvis, for jeg tror naboen under meg ikke hadde likt hvis brannalarmen gikk igjen, han har temperament kan man si. Jeg tror han hater barn, eller så er det bare meg. Jeg tror han forventer at jeg skal sitte helt stille hele tiden. Har man valgt å flytte i en underetasje, så må man tåle at folk går over. Dermed basta! Han begynner å bli gammel, passert 50 for lenge, siden tror jeg da. Men han er skummel, og jeg seriøst redd for han!

Naboen min kan beskrives litt som denne karen, sinnataggen, i en litt større utgave så klart.

Nå ser jeg på frustrerte fruer på Tv, før jeg skal sove. Klokken er mye, og jeg er kjempe trøtt, men jeg må nyte lørdagen så mye, og lenge som mulig.

Jeg elsker Frustrerte Fruer.

I morgen skal jeg rydde enda mer og vaske rommet mitt og litt ellers i huset, siden jeg er så snill jente. Hva er dine søndagsplaner?

Sjokolade er lykken. Lykken sitter i hjertet.
Hjertet er av sjokolade. Ett til meg og ett til deg.
Alle hjerter gleder seg. Søte biter til en venn.
Fordi lykken vokser når vil deler den.
Kan noen gjette hva jeg har koset meg med i kveld? :)

5 kommentarer:

Emelie sa...

åå, jeg har så lyst på walk in closet <3
Kan du lage sang video? <3

Anonym sa...

hola
http://pescaenourense.blogspot.com/

Renate sa...

Emelie: Jeg også<3
Nei, sorry, det tørr jeg ikke, hehe<3

Stine sa...

Legger deg til i blogger lista mi :)
Si ifra hvis det ikke er greit :)

Renate sa...

Selvfølgelig er det greit, det er bare koselig det:)