fredag 3. oktober 2008

Sometimes,I feel so alone!


Det er ikke lenge siden jeg kom med et lang innlegg,og nå blogger jeg igjen.Jeg tror det er fordi jeg er litt lei meg akkurat nå og vil prøve å glemme det.Blogging synes jeg er en bra ting å gjøre det på,fordi jeg får skrevet,selv om jeg ikke skriver ut om det jeg er lei meg for.Selv om jeg egentlig skulle fått ut følelsene mine på en annen måte,jeg skulle ønske jeg hadde en person å betro meg til.En som skjønner hvordan jeg har det og skjønner hvorfor jeg er lei meg og sur,lytter og trøster.Men det har jeg dessverre ikke,så da blir det til at jeg må holde det inni meg,noe som egentlig funker veldig dårlig.Det fungerer helt til jeg ikke klarer mer og jeg bryter ut i gråt.Jeg føler nå at jeg egentlig har gråtet ferdig,men man vet jo aldri.

Det som skremmer meg er at når ting endelig er bra,snur det igjen og alt raser sammen,iallfall i mitt eget hode,men nå er det jo sånn at man tror det aldri ordner seg igjen,med en gang,også gjør det det likevel.


Jeg er veldig redd for at jeg skal komme inn i en slik dårlig periode igjen,for de er ikke så morsomme.Nå har jeg hatt en bra periode en stund og jeg håper det vil fortsette.


På toppen av det hele er jeg igjen på en begynnelse av en forkjølelse,det er jo ikke lenge siden jeg hadde det. Og det var en veldig ille en også! Jeg føler at den sniker seg innpå meg for plutselig nå har jeg mistet smaken,jeg har jo ikke vondt i halsen eller noe,jeg høres forkjølet ut,men jeg er ikke tett i nesa,bare bittelitt snørrete,som om man har vært ute hele dagen en kald vinterdag.


Men siden det ikke ble noe av Gossip Girl i stad,så skal jeg lage meg en stor kopp med varm kakao,snike meg under dyna og gjøre det nå,jeg fortjener det!

10 kommentarer:

Helene sa...

Huff, ikke bra at du har det kjipt. Må huske å tenke positivt. Selv har jeg vært ganske langt nede til tider, men det løser seg alltid til slutt:)

Renate sa...

Jeg må bli bedre til å tenke positivt,helt klart,jeg er ganske dårlig til det.Det er ikke morsomt å være langt nede,men det løser seg alltid til slutt,det er riktig ;)

HILDE J sa...

HUff da, håper dagene blir litt mer lysere etterhvert for deg. Selv har jeg også en del dårlige dager noen ganger, da pleier jeg å sitte inne og liker helt å være for meg selv å tenke. Så sånt sett hjelper det meg veldig :-) Men ikke la deg gå helt hen i de dårlige dagene, bygg deg opp, trekk inn pusten og gjør så godt du kan :-)

Forresten; "gamle" headeren er oppe igjen, hehe! Tusen takk for at du liker den så godt du også da *S* :-D

Renate sa...

Takk :)
De dagene er ikke noe morsomme i det hele tatt.Det er deilig å være litt for meg selv da,men da er det mange ganger det blir verre for meg,jeg må komme meg litt ut også.

Det er sant,og jeg skal prøve på det,takk for et veldig bra tips:)

Det er bra.Bare hyggelig det,den var jo superkjempefin :D hehe.

Andressa sa...

Jeg er helt enig med deg. Det er deilig å få det ut:) Håper alt ordener seg for deg ;)

Renate sa...

Takk for det :)

Camilla Didriksen sa...

Huff, det er ikke kjekt å være lei seg! Men jeg er helt enig med deg, blogging hjelper på en måte :) Håper ting ordner seg!

Karoline sa...

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Håper det blir bedre snart..!

Renate sa...

Camilla: Nei,det er ikke det,ja,det hjelper å blogge omdet,selv om du ikke skriver ut om alt som har skjedd.Takk :)

Renate sa...

Karoline: Det er bra at jeg ikke er den eneste. Tusen takk:)