søndag 5. oktober 2008

Ekstremvær og ny foundation

Det regner og blåser så mye ute at det nesten er skummelt.Det regner så kraftig at det høres som om det er noen som pisker hardt på vinduet mitt og det blåser så at det føles som om huset skal dette overende.

Når det er slikt vær tar jeg på mine søte tøfler med røde hjerter på og gjør min favoritt ting; nemlig lese blogger og blogge selv selvfølgelig.




Jeg trenger forresten ny foundation,men jeg er usikker på hvem.Den bør helst være en som ikke er så dyr,den må være dekkende og få meg til å se møkkete ut i ansiktet. Hvem anbefaler du?




Jeg har tenkt litt på denne,men jeg er som sagt veldig usikker!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ELSKER dream matte mousse så jeg anbefaler den! :)

Renate sa...

Takk for tipset,da går jeg for den! ;)