torsdag 23. oktober 2008

Sen prøvelesing, som vanlig

Tenkte jeg skulle blogge en siste gang før jeg legger meg til å sove, eller legger meg til å lese til prøve. Jeg skulle gjort det nå, men jeg blogger for dere først!

Jeg har vel kanskje ikke skjerpet meg helt ennå når det gjelder å lese til prøver, men jeg håper bare ikke at jeg plutselig blir trøtt og sovner, derfor må dere ønske meg lykke til og krysse fingrene for meg. Jeg tror jeg trenger det!

Imorgen er det helg, jeg gleder meg. Jeg skal nok ha en slappe av helg, eller den blir nok langt fra slappe av, for når jeg tenker etter nå hadde jeg tenkt å ha en rydde og vaske helg. Jeg vet jeg har sagt det en del ganger nå, men denne helgen skal jeg virkelig gjøre det. Verken brennkopper eller andre planer ligger i veien nå, dersom det derimot ikke dukker opp noe i siste liten.


Hva skal dere i helgen?




Dette koset jeg meg med istad! Kakao og kanelsnurrer, ingen kan vel si at jeg er usunn? haha.
Hvis du lurer på hvordan jeg får skummet på kakoen, er det fordi jeg først blander kakao pulveret i koppen med litt melk også heller på varmt vann, så vet dere det.

4 kommentarer:

Karoline sa...

åhhh.. kanelsnurrer er så digg<3
i helgen skal jeg slappe av:D

Renate sa...

Ja, det er det<3
Det skal jeg også;D eller jeg skal rydde og vaske rommet mitt også da, hehe.

Emelie sa...

I helgen skal jeg bare slappe av og kose meg med film og cola=D Du får ha en fin helg da <3

Renate sa...

Det er deilig!:D
Takk, i like måte<3