mandag 27. oktober 2008

Renate = 0 helsefrik!

Jeg tenkte jeg skulle blogge litt nå, slik at det iallfall blir et innlegg i dag.
Når dere leste innlegget under, tenkte dere kanskje at jeg er en helse freak som bare bryr seg om kosthold og trening, men det er jeg så langt i fra ikke. Haha, egentlig så hater jeg å spise sunt. Og jeg har veldig vanskelig for å gjøre det, fordi jeg sprekker veldig fort. Men nå er det sånn at jeg bare må, fordi at jeg har spist masse usunt i det siste, det er ikke noe bra.
Jeg kan iallfall si at jeg ikk sprekte i dag, det er jo en god begynnelse, hehe. Jeg har heller ingen planer om å sprekke. Jeg skulle trene i dag, men det rekker jeg dessverre ikke. Jeg har akkurat skrivd 5 sider om The Beatles, jeg er glad for at jeg er ferdig med den for å si det sånn.

Jeg har musikkprøve i morgen, så jeg må øve nå, før det blir for seint igjen. Det kjente problemet jeg pleier å ha.















Dagens outfit, egentlig veldig kjedelig, og veldig dårlig bilde, men jeg hadde liten tid til morgenen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe :)

Ja, tusen takk for forslag!

Stine sa...

Oi, du er jo kjempe flink og kreativ. Kjempe morsomt å drive med sånt :-)

Renate sa...

Marlene: Bare hyggelig det! :)

Stine: Takk:D Ja, det er det.