søndag 19. oktober 2008

Feber og The Hills.

Jeg hadde tenkt til å blogge mye i dag, men jeg har vært i elendig form. På grunn av feberen har jeg vært varm og kald om hverandre. Jeg har vært kvalm og følt meg sliten, uopplagt og jeg har egentlig ikke orket noen ting. Matlysten har vært helt på bånn, og det irriterer meg siden det er lørdag og vi hadde lasagne til middag. Men det som irriterer meg mest er all kløingen!

Nå føler jeg meg heldigvis mye bedre, selv om kløingen pågår fortsatt. Jeg håper jeg vil føle meg enda bedre i morgen, for da har jeg tenkt å ha en rydde og vaske søndag, det trengs nemlig!


Jeg har nettopp sett et par episoden av The Hills, jeg elsker det programmet. Jeg har hørt at serien har mistet seere i det siste, men mtv sier at det er dems mest sette program. Jeg vil iallfall aldri slutte å se på det, så lenge det pågår og jeg vil savne det veldig når det slutter, men jeg håper det er lenge til. For dere som ser på serien, vet hvem Spencer er. Jeg HATER Spencer, jeg synes han er den mest frekke og respektløse personen noen sinne. Heidi mistet Lauren på grunn av han og de var jo så gode venner. Heidi har mistet alle vennene sine, untatt søsteren sin Holly. Jeg skjønner ikke hva Heidi ser i Spencer, det skjønner egentlig ingen. Det har gått litt for langt når han til og med er skikkelig frekk og stygg mot moren til Heidi!
Hvis du ikke har sett serien før, er det på høy tid du sjekker den ut, trykk her. Dette er sesong fire, men dersom du vil se tidligere sesonger kan du bare trykke deg fram til du finner det, det er ikke vanskelig, som du kanskje tror det er. Hver mandag kommer det en ny episode av sesong 4.


8 kommentarer:

Johanne sa...

Har aldri fulgt med noe serlig på det The Hills jeg. Men jeg har fått med meg at Spencer er ufordragelig ja :p

Renate sa...

Haha, ja, da vet du hva jeg mener iallfall! ;p

Karoline sa...

Jeg lurer på hvor det ble av oppdragelsen til Spencer..!

Renate sa...

Det gjør jeg også!

Kristi Ellen sa...

Jeg elsker The Hills! Og enig, Spencer er en tulling.

Renate sa...

Det er bra at du er enig!

Silje sa...

Åh, så koselig at det er flere enn meg som er hekta på The hills! :D

Renate sa...

Ja, det er koselig! hehe;D