lørdag 4. oktober 2008

Olsen-tvillingene digger store, rutete skjorter.


Rødrutede

Olsen-tvillingene er alltid første ute med det siste. Allerede tidlig vår i år dukket de opp i de trendy herreskjortene med ruter, som nå spås til å bli et av høstens største hitplagg.


Let hjemme først

Motehuset Chanel går også en rutete høst i møte. Kolleksjonen for høst/vinter 2007/2008 er stappfull av rutete plagg, gjerne i kombinasjon med andre mønster.
Et tips er å ta en titt inn i din egen, kjæresten eller pappas garderobe for å se hva du kan finne der, før du svir av flere hundrelapper på en ny skjorte.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skjorter er ganske love egentli. Kan brukes på mange forskjellige måter også. (y)

Renate sa...

Jeg vet,jeg må skaffe meg en snart,helt klart! :)
Det skulle jeg egentlig gjort for lenge siden.

Anonym sa...

> Ja, helt enig med deg!

Camilla Didriksen sa...

Jeg digger de skjortene :)

Renate sa...

Jeg også,må bare skaffe meg en først :)hehe