fredag 19. september 2008

Am I lucky?

Da er det endelig fredag igjen og det er på tide å ta seg en velfortjent pause fra det slitsomme hverdagslivet.Det er verken kirke eller annet som står i veien for å virkelig slappe av og kose meg,uten å tenke på skole og lekser.Jeg må kose meg mens jeg kan,fordi plutselig er det mandag igjen,men nå skal jeg ikke ødelegge helgen min med å tenke på skolen til mandag igjen. Fredagskvelde byr også på mange TV-programmer som Skal vi danse og Senkveld.

En ting gjorde helgen min enda bedre og det var at jeg fikk 6 på en prøve vi hadde i spansk på onsdag og den prøva hadde jeg ikke en gang øvd til,minimalt må jeg si,er det flaks eller har jeg det bare opp i hodet?





















Hmm, jeg tror jeg og Thomas Jefferson er helt motsatte personer.


Har du flaks eller uflaks?

Ingen kommentarer: