tirsdag 23. september 2008

Har du lyst,har du lov!


Som jeg pleier,klarte jeg igjen å sovne etter skolen og det var veldig deilig, fordi når jeg våkner er middagen ferdig og står på bordet.Mmm....


Mitt sunne kosthold? Jeg har syndet! Og jeg angrer,men jeg får prøve å glemme det.Dere skjønner at vi lagde vafler i mat & helse timen og da må jeg smake,hvem kan la være?
Men som den smarte jenta jeg er,klarte jeg å ta salt i skålen der sukkeret skulle være.Jeg trenger vel ikke å nevne mer. Haha,det ble en morsom time!


I dag må jeg ta et skikkelig tak på leksene og få ting gjort,i dag skal jeg tvinge meg selv til å få gjort all samfunnsfagen! Den leksa står der på ukeplanen min og irriterer meg,men no more,jeg skal få den bort med den gule strykeoverpennen min! Moahahahahaha....

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Det så herlig ut! Nå fikk jeg utrolig lyst på vafler, haha.ll

Renate sa...

Som jeg sa veldig umostålig,haha!