mandag 29. september 2008

Shopping


Føttene mine verker etter to timer på nordbyen.Jeg fikk ikke kjøpt så mye,men jeg elsker det jeg har kjøpt,særlig strikke jakka,den er varm og deilig og det burde den være også for den kosta meg 500! Men jeg angrer ikke.Dere ser kanskje ikke toppen så mye,men den er i en nyanse av mørke grønn med paljetter på øverst.For de som lurer er den fra Vero Moda.Den kan brukes som kjole også.
De runde,rosa kulene er øredobber.Dette har vært en utrolig herlig dag med en utrolig herlig kusine.
Nå skal vi slappe av med ansiktsmaske og filmen: Mannen som elsket Yngve.Jeg gleder meg til å se den og jeg har store forhåpninger,siden den har fått bare femmere.
Vi blogges senere!

4 kommentarer:

Karoline sa...

Nordbyen! Elsker Nordbyen <3! Larvik, right?:)
Nydelig topp!

Renate sa...

Ja,Larvik,hehe ;P
Takk :)

Vera sa...

strikkejakka var hot! det er så deilig med sånne nå på høsten : ) må kjøpe meg en. så en fin , rimelig (299?) på veromoda. får vell å for den. ansiktsmaske er gøy :-D

Renate sa...

Jeg vet det og jeg elsker dem!De er kjempe deilige.De har masse fint på Vero Moda og det var bra at du fant en som var så billig da ;) Den hadde jeg kjøpt!
Ansiktmaske er gøy ja,særlig når den lukter jordbær! :D haha