fredag 19. september 2008

I want to be a rich girl


... noe som det er liten sjanse for, med mer elller mindre pappa vinner i lotto, noe som også er lite tenkelig.Nå høres jeg sikkert veldig fattig ut,men jeg er ikke det altså,men det hadde ikke gjort noe om jeg hadde hatt litt mer penger.800 kr i måneden på klær,tilbehør,sko og sminke er alt for lite, det skjønner vel alle? Jeg elsker å handle og jeg kan ikke gå på nordbyen(kjøpesenter) dersom jeg ikke har penger,fordi jeg finner alltid noe jeg har lyst på og da tenker jeg på det i en lang tid etterpå.Det er veldig vanskelig å være interresert i klær osv. når man ikke har masse penger, nå mener ikke jeg at man skal kjøpe stygge klær når man først skal kjøpe klær altså! Det er så mye fint og så mye jeg har lyst på,som jeg ikke kan kjøpe.Sist jeg var på nordbyen skulle jeg kjøpe en olabukse, og jeg fant masse annet som jeg også ville ha,men som jeg måtte la være, fordi jeg hadde ikke penger.Det er veldig irriterende. Jeg trenger det faktisk også. Jeg har lite å hå på meg og det er seriøst! Det er ikke ironi. Men det skal ikke være slik for alltid, jeg er fast bestemt på å få en bra betalt jobb som voksen!