fredag 12. september 2008

Helg :D eller.... nei,kirken-.-'

Nå er jeg så glad,og det er vel ikke vanskelig å gjette hvorfor,det er helg,men min helg varer så og si bare i dag, for i morgen og søndag må jeg tilbringe hele 12 timer til sammen i en kirke! Jeg har ikke noe i mot kirken,bare jeg slipper selv å gå i den.Du har sikkert skjønt hva det gjelder,konfirmasjon ja.Jeg er ikke kristen,jeg er egentlig ingen ting,jeg bare er meg og lever liksom,haha.Men uansett så var det sånn selvfølge at jeg skulle konfimere meg i kirken, men da visste jeg ikke at det jeg skulle igjennom alt de møtene og sånn, det er alt for drøyt å være i kirken seks timer på lørdag og så fire timer på søndag!! Jeg har faktisk mye bedre ting å finne på enn det,det er helg og jeg må tilbringe den i kirken!! Jeg kommer til å døøøøøøøøøøøøøøøø......





























Her kommer jeg til å tilbringe HELE(!!!) helgen min :(
Østre Halsen Kirke og vi er 70 konfimanter der i år ;O
Jeg kommer til å bli veldig glad når jeg er ferdig med det greiene!

Ingen kommentarer: