torsdag 4. september 2008

Spansk er noe dritt!

Jeg tenkte jeg skulle ta meg en leksefri dag i dag,siden jeg hadde vært så flink de andre dagene å gjøre de rett etter skolen,og i cirka 1,5-2timer,men den gang ei.Klokka var vel rundt ti på halv ti da jeg fant ut at jeg har spansk i morgen.Det var en lekse som måtte gjøres til den timen,gjør vi ikke den,så blir hu læreren skikkelig sur,det mener jeg altså! Hu er litt streng,men er vel ikke rart,siden hu sikkert er vant med gamledager,da læreren slo elevene på fingrene dersom de gjorde noe galt!

Hele side 9 i boka skulle oversettes til norsk,jessda! Jeg kan ikke si at jeg hadde så veldig lyst å sette igang,men må man,så må man. 1,5time senere(ja,så lenge!) hadde jeg klart å komme meg igjennom ved hjelp av ordliste på datan(et tips for dem som trenger ordliste er å søke etter en på internet,det er mye enklere å skrive ordet og få svaret,enn å leite etter hvert eneste ord i boka!).Det kan du tro var morsomt! bruke opp 1,5 time på den leksa,det er faktisk så lenge man skal sitte hver dag med lekser! Så det ble ingen leksefri dag på meg,men heldigvis er det fredag i morgen da,gleder meg til det :D



Men nå skulle jeg egentlig sovet for 1 time siden og jeg er så trøtt at jeg nesten sovner med hodet på tastauret.Natta folkens.




(haha,måtte ta den,fordi jeg hadde ingen andre som passa og et innlegg uten bilde er veldig kjedelig,synes jeg ihvertfall)

Ingen kommentarer: