mandag 15. september 2008

Halleluja!


Nå har jeg ikke blogget på et par dager og det er jeg veldig lei meg for! Men det har skjedd noe hele tiden denne helga,så jeg har hatt liten tid til blogging,dessverre.Jeg skrev et innlegg i går,men jeg gjorde en tabbe jeg har gjort før,glemte å kopiere det,ja,du skjønner nok hva som skjedde.Men nå er jeg tilbake ;-)
Kirka gikk forresten mye bedre enn jeg trodde. Timene gikk også overraskende fort.Det var litt flaut i gudstjenesten på søndag,fordi det var da vi skulle hente hver vår bok,alle måtte stille seg ved presten der mens vi skulle hente hver vår bok ettersom vi ble ropt opp, og da jeg hørte mitt navn og skulle hente boka mi,så klarte jeg å være nær en sånn greie som hører med til trommer, og det bråka i hele kirken! Det kan du tro var pinlig, hele kirka var også stappfull!




Ingen kommentarer: