mandag 22. september 2008

Ingen søvn,ingen energi

Jeg beklager for at jeg ikke har blogget tidligere,men jeg har ikke hatt mulighet.

Søvn er viktig og det var ikke noe jeg fikk mye av i natt,jeg sovnet klokka tre og skulle stå opp klokka seks.Jeg kom meg opp,bare en time senere.Jeg fikk litt dårlig tid,men det gikk akkurat.
Men jeg har følt meg alt annet enn uthvilt i dag,så da jeg kom meg innenfor døra hjemme etter skolen,var det rett på med pysjen og i senga og det kan du tro var deilig!

Etter en høneblund på et par timer våknet jeg opp,men min deilige følelse ble straks ødelagt da jeg hadde en stor naturfag lekse foran meg,men jeg måtte tvinge meg til å begynne og det er jeg glad for nå.

I dag har jeg klart å holde et sunt kosthold og jeg er stolt av meg selv.Jeg har verken spist eller drukket noe usunt,og jeg føler meg allerede bedre.Jeg er fast bestemt på å fortsette for det er bra for helsen og utseende.En ting forbauset meg veldig,det høres kanskje rart ut,men jeg har allerede fått hvitere tenner! haha.

Nå skal jeg få en natts god søvn,for en gangs skyld,men først skal jeg lese litt i mitt nye (nesten)Topp.

Sweet dreams!

(Topp coveret til det nyeste bladet)

4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg kjenner meg veldig igjen! Sovner av og til 3 og må opp igjen sånn kvart over 6 - halv 7! Det er utrolig kjipt å ikke få sove! :(

Renate sa...

Jeg vet,det gjør meg ikke så mye i helgene,men når man skal tidlig opp på skolen er det veldig kjedelig! ;(

*--Christine--* sa...

Uff, det hørtes kjiipt ut! Jeg er så heldig at jeg nesten alltid sovner rett etter at jeg har lagt meg, men hvis jeg ikke får sove synes jeg det er helt forferdelig..

Renate sa...

Da er du kjempe heldig,kunne ønske det var meg,jeg klarer aldri å sovne rett etter jeg har lagt meg!