tirsdag 30. september 2008

En sen mandag,eller skal jeg si tidlig?

Jeg ligger her å blogger mens min kjære kusine fortsatt sover på andre siden av senga.Jeg skjønner henne godt,for vi la oss ikke før ved fem tida i morges.Det er litt vel seint,så får prøve å legge meg tidligere i dag.

Jeg merker at høsten er her og jeg synes det er koselig faktisk.Da jeg våknet ved halv to tiden pisket regnet på vinduet,det var utrolig koselig å våkne til.Men da fikk jeg lyst på kakao,noe jeg allti får når det regner og er kaldt,men siden vi ikke hadde det nå,måtte jeg nøye meg med et glass vann.Noe som egentlig ikke tilfredstilte meg i forhold til hva en kopp med kakao ville gjort,men jeg får kjøpe det senere.

Idag må jeg rydde rommet mitt og vaske!Jeg har fortsatt ikke pakket ut siden jeg var hos farmor og farfar og dessuten trenger virkelig rommet mitt sårt en vask.

Men jeg vet fortsatt ikke hva denne regnfulle tirsdagen vil bringe.Jeg vil nok prioritere andre ting fremfor rydde og vaske rommet,dessverre for rommet mitt.Jeg rett og slett hater å rydde og vaske! Men det må jo gjøres...



Disse skyene virker ikke særlig lovende for dem som ønsker fint vær.

Dette er bare noe av masse som må ryddes!

Ingen kommentarer: