onsdag 10. september 2008

Avhengig

Heidi Montag kan ikke få nok skjønnhetsoperasjoner, og hun vil heller død enn være misfornøyd med kroppen sin.

The Hills-stjernen Heidi Montag er bare 21 år gammel, og hun har allerede tatt flere skjønnhetsoperasjoner enn andre Hollywood-stjerner på hennes alder har:


Først fikset hun på nesa si og fikk større pupper, og ikke lenge etter fikk hun større lepper.Nå har Heidi sagt at hun ønsker å ta en fjerde operasjon for å få sprettrompe.


Til US Weekly fortalte hun:- Hele livet har jeg hatt dårlig selvfølelse på grunn av kroppen min, og jeg har trøstet meg med at puppene skulle vokse seg større etter hvert - men det har de ikke gjort..! I tillegg hatet jeg jenter som hadde større pupper enn meg - hvilket de fleste hadde, så det ble slitsomt.


Videre forteller Heidi om nesa si:- Nesa mi var alltid i veien. Jeg så den hver gang jeg tittet nedover, så jeg kom aldri unna.



Heidi var veldig nervøs den dagen hun skulle operere nesa og puppene sine, og før hun ble trillet inn på operasjonssalen var hun redd hun ikke skulle våkne igjen etter operasjonen.- Men så ga jeg blaffen, for hvis jeg ikke kunne fått fikset på de tingene jeg var misfornøyd med, så var det ikke så farlig om jeg våknet eller ikke.

Kjæresten Spencer Pratt har aldri lagt skjul på hvordan han liker at jenter ser ut, og han har derfor blitt beskyldt for å presse Heidi til å skjønnhetoperere seg. Dette nekter Heidi for og sier at Spencer bare har passet på henne, støttet henne, og advart henne.


Ingen kommentarer: