fredag 26. september 2008

Høsferie,endelig!


Endelig er det høstferie! Denne uken skal jeg utnytte fullt ut!

Denne dagen har vært den beste skoledagen på lenge,eller nesten da.Vi fikk vurderings skjema som trukket ned den bra dagen,ikke at det var noe ille måloppnåelser,men det er uansett kjedelig. Og får man litt mindre måloppnåelse på et fag og man ikke skjønner hvorfor,fordi man syns man har jobbet bra i faget,så er det veldig irriterende.Som for eksempel kunst & håndverk,læreren i dette faget er som regel veldig morsom og hyggelig,men når det kommer til karakterer,er han veldig streng! Tror han at alle har en framtid som snekkere eller? For min del har ikke denne tanken streifet meg en gang når jeg har tenkt på hva jeg skal bli når jeg blir stor!

Men jeg driter(unnskyld språket)faktisk i urettferdige lærere og skolen i det hele tatt nå,fordi det er ferie og jeg skal nyte det!

Ingen kommentarer: