fredag 12. september 2008

Trøtt,sliten og oppgitt.

Nå ligger jeg i senga mi, jeg er kjempe trøtt, sliten, lei meg og jeg vil bare sove! Noe jeg egentlig skulle gjort for lenge siden. Men helt til nå har jeg gjort lekser som jeg ikke har fått gjort tidligere fordi jeg har vært på nordbyen og i farrishallen og bada.Nå skulle jeg akkurat gjøre en siste lekse på datan, det var en saktekst som jeg nesten var ferdig med,men når jeg skulle ha den fram nå på Word kunne jeg ikke finne den,den var som forsvunnet i jorda og da ble jeg stressa fordi den skulle leveres på en sånn mappe på fronter innen imorra, og aldri i verden om jeg orker å begynne helt på nytt,da tar jeg heller en annmerkning og glemming eller whatever. Jeg ble så stressa at jeg begynte å gråte,fordi det har vært så mye i det siste,så utrolig masse lekser,jeg rekker faktisk ikke alt det her. Jeg er veldig sliten akkurat nå, så det meste virker ganske håpløst,men hvis det skal være slik resten av ungdomsskolen og vidregående,så har jeg egentlig bare lyst til å ta et fly til syden eller noe sånt, ta med familie og venner og aldri komme tilbake. Dette vil nok trolig aldri skje,men det er lov å drømme?
Men jeg har iallfall en ting å være letta over, prøven som jeg nevnte i et innlegg i går gikk strålende.Riktignok begynte jeg ikke å pugge før klokka var ti i går,men jeg kunne alle svarene og faktisk mye mer enn det,jeg fikk ikke plass til å skrive inni den firkantet,så jeg måtte skrive ved siden av og sånn,haha.Jeg er veldig glad for at den gikk bra da :-)

I morgen poster jeg et bilde av hva jeg kjøpte på Nordbyen i dag,men nå skal jeg sove,før jeg sovner på tastauret!

Ingen kommentarer: