søndag 21. september 2008

Renate's kvisekrise!

Grunnen til at jeg ikke har blogget tidligere,er at jeg har siden jeg sto opp har prøvd å lage en bedre header,noe som jeg har mislykkes i.Det er irriterende at jeg ikke klarer å lage en bra header,men jeg skal prøve videre.

I dag er det nok en søndag og for første gang har jeg ikke hatt den kjente "søndagsfølelsen", men spørs hvor lenge det vil forbli slikt.Den vil nok snike seg nærmere og nærmere utover kvelden.

Vet dere hva som har dukket opp i ansiktet mitt? Nærmere sagt på haken min.Den er stor,rund,rød og nevnte jeg at den er stor? DIGER faktisk. Dere har kanskje gjettet det, en kvise! Det er til og med rødt langt rundt kvisa også.Den er vond når jeg tygger og enda vondere når jeg tar på den.

I det siste har jeg fått uren hud og det skylder nok mitt ikke så veldig sunne kosthold. Her om dagen fant jeg et et og et halvt år gammelt passbilde og det første jeg la merke til var den fine huden min og jeg hadde ikke pudder på den dagen engang.Da spiste også sunt da,men jeg skal få tilbake den huden igjen.Jeg starter allerede imorgen!






















Det var umulig å ta et bilde der den syns bedre, på grunn av blitzen,men jeg tror det er best for alle at den ikke syns mer enn den gjør egentlig.

Ingen kommentarer: