tirsdag 9. september 2008

Too smart for school?

Jeg beklager dårlig blogging for tiden,men det er så mye som skjer for tida.I hverdagen har jeg lite tid til blogging,fordi det er skole,lekser,trening, og tillegg må jeg få tid til venner og familie.Det er vanskelig å rekke alt sammen.Skole og lekser tar nok mest av fritiden min og jeg hater det! Når jeg kommer hjem fra skolen,har jeg absolutt ikke noe lyst til å begynne med leksene,men jeg vet jeg må.Jeg hater lekser! Men hvem gjør vel ikke det?
Jeg hater også skolen,det verste er at jeg må stå opp tidlig.Men skole er jo viktig for alle,den må vi ha.For tenk hvor dumme vi hadde vært da,dumme som brød og lavere I-Q enn en liten gullfisk,som har en hukommelse på 3 sekunder.
Det er så mange elever som hater skolen og lærerne,men den og de er jo der for å hjelpe oss.Selvfølgelig er det noen lærere som er helt forferdelige,det kommer vi aldri til å unngå.
Men noen skoler er bedre enn andre.For eksempel så har en ungdsomsskole lov til å dra på butikken å kjøpe mat og sånn i friminuttene,mens en annen ikke får lov.En ungdomsskole får lov til å ha tyggis,mens en annen ikke får lov.Jeg synes dette er så urettferdig.På min ungdomsskole får vi ikke lov til å ha tyggis og ikke gå på butikken før i tiende klasse.Og heller ikke hvert friminutt,men første friminutt på torsdag! Jeg synes dette er så idiotisk.Er det ikke slik at det skal bli mer frihet fra barneskolen til ungdomsskolen? Vel,jeg har ikke merket så mye av dette.

Hvis du går på ungdomsskole eller skole i det hele tatt,hva synes du om din skole?











Her har du min ungdomsskole,Mellomhagen Ungdomskole,ikke akkurat en skole jeg er stolt av å gå på!

Ingen kommentarer: