torsdag 25. september 2008

Besteforeldre er de beste<3

Jeg er lei meg for at jeg ikke fikk blogget i går,men det var ingen mulighet fordi jeg hadde ingen pause i løpet av dagen.Da jeg var ferdig på skolen var det å forte seg hjem,pakke og dra rett til kirken.

Pakke(?) tenker du sikkert,jo jeg skulle til farmor og farfar skjønner du.Her skal jeg kose meg helt til søndag,hvem elsker ikke å være hos besteforeldrene sine? Farmor lager alltid de beste middagene og kakene,nam! Jeg har i forskjell til hjemme en hel dobbelseng for meg selv, jeg får hjelp til leksene og blir kjørt på skolen! I går kveld fikk jeg nystekte rundstykker,nybakt kake og farmors hjemmelagde saft til kveldsmat. Frokosten står på bordet når jeg våkner og det er alltid noen hjemme både når jeg drar og kommer hjem igjen! Det er så utrolig herlig! Men det er vel ikke for ingen grunn at det heter besteforeldre?

Jeg hadde mitt verste mareritt på skolen i dag: skolofotografering!! jeg hater det for mine bilder blir alltid mislykka,mens alle andres blir fine,men det tenker alle uansett,så..

Men nå må jeg begynne på leksene,deilig at det er høstferie snart!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Bildene dine ble sikkert bra!! Du er jo så søt atte <3

Renate sa...

Haha,håper det men forventer det verste! Haha,men takk<3