onsdag 17. september 2008

Verste karakteren på hele mitt ungdomsskoleopphold!



I dag er det konf. møte klokka fire i kirken og jeg tror det skal gå greit.Alle hadde valget mellom drama,friluft og vanlig undervisning,jeg valgte drama.Er ikke helt sikker på hvor lenge det varer,men rundt en time antar jeg.Når jeg kommer hjem står lekser på planen.




Husker du forresten den RLE(jeg foretrekker egentlig KRL)prøva vi hadde,som jeg begynte å øve på så seint?


Jeg fikk 2 :( Dårligste krakteren jeg har fått til nå!




Neida,bare tulla med dere:D Jeg fikk 6! (24,5/25poeng), jeg fikk flest poeng i hele klassen,jeg slo en annen med et halvt poeng! haha,jeg ble glad iallfall.



Hva er din beste og verste karakter du noen gang har fått?



Måtte bare vise dere,så dere ikke trodde jeg løy,haha. Bildet er veldig uklart,men jeg strevde for å ikke få sånn blitz,slik at dere virkelig skulle se noe på bildet,jeg tok mange bilder,men dette var det beste jeg kunne få til :P

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

YAY! :D Min beste karakter er også 6 i KRL :) Deretter 6 i fransk, yaaaay! Ellers er det 5ere i vanskelige fag, fag jeg synes er vanskelig, sånn som geografi. HUFF, litt stolt over den 5eren :)

Renate sa...

:D:D
I fjor fikk jeg 6 i faget(KRL).
Skjønner at du er stolt av den 5eren ;) hehe.
Jeg har spansk som valgfag og jeg pleier å få 6 der også.Jeg hater å få lav karakter og redd for at det vil skje,men heldigvis har jeg ikke fått noe under 4 da:)