tirsdag 2. september 2008

En helt vanlig dag og litt mer

Dette har vært en helt vanlig dag for meg.Skole og lekser som vanlig.
Men husker du den lommeboken jeg hadde så lyst på? Nå har jeg endelig råd til den,jeg fikk 50kr av farmor.Og jeg hadde en svensk 50-lapp som jeg byttet i en norsk 50-lapp med farfar,de er ofte i Sverige,så det passet bra. Og vips hadde jeg råd til den og jeg er kjempe glad,så fort jeg kommer hjem fra skolen i morra skal jeg kjøpe den,men jeg er veldig redd for at den er utsolg,fordi det var bare en igjen.Men jeg får bare håpe at det er en som ligger der og venter på meg til i morra.

Og jeg har forresten ingen planer om å slette bloggen min,ennå.Jeg synes det går mye bedre denne gangen enn sist.Jeg har masse ideer om bloggideer framover,så bare føll med! Håper bare at det forblir slik og ikke slipper opp for ideer.



Det stygge, lange håret er falskt bare så det er sagt.Det er sånne clips extansions.Jeg har ikke det lenger.Det var fint og tykt en gang,men så greide jeg det med vanlig hårbørste,noe jeg overhodet ikke skulle gjort!

Ingen kommentarer: