tirsdag 30. september 2008

Mannen som elsket Yngve


NOVEMBER 1989: Muren faller i Berlin.På Kongsgård videregående skole i Stavanger er Jarle Klepp uvitende om at alt snart skal forandre seg.Enn så lenge har han alt;verdens beste kjæreste og verdens kuleste kompis.Sammen skal de snart debutere med Stavangers tøffeste punkband,Mathias Rust Band.Men så dukker Yngve,den nye gutten i klassen,opp.
(Basert på Tore Renbergs bestselgende roman)

Min mening:Dette var en herlig film som jeg anbefaler alle å se.En film som rett og slett er et must.Til en forskjell for mange andre filmer,så hadde den en bra innledning,noe som etter min mening er veldig viktig.Den var trist og morsom på samme tid.Den ble aldri kjedelig og jeg visste ikke helt hva som ville skje rundt neste sving.Jeg hang med gjennom hele tidsreisen.En film utenom det vanlige,men fortsatt helt utrolig.Terningkast 6








Ingen kommentarer: